Prison Break And Then There Were 7
S1, A11: Sara och flyktgänget blir förvånade över Michaels senaste besökare, en person som ger honom en ovärderlig bit av planen. Samtidigt blir Bellick mer misstänksam och Tweeners stöldfärdigheter köper Michael värdefull tid. Utanför murarna, lockar Quinn till sig Veronica, Nick och LJ till en stuga i skogen, medan Kellerman och Hale har livshotande meningsskiljaktigheter.