LUDEN – KÖNIGE DER REEPERBAHN Andis Bruder
S1, A3: Klaus förvandlar sin våning på Eros Center till en glamorös plats. Hans affärer går utmärkt, till skillnad från GMBH:s. Rivaliteten eskalerar till ett knytnävsslagsmål. Manu ska uppträda med showdans på Flamingo och finner sin sanna talang.