LUDEN – KÖNIGE DER REEPERBAHN
Inspirerad av verkliga händelser skildrar gangstereposet THE PIMP - No F***ING FAIRYTALE uppgången för Nutellagänget, den mest beryktade hallickkartellen på Hamburgs legendariska Reeperbahn på 80-talet. Den ovanliga kartellen förvandlar det sunkiga sexdistriktet i St. Pauli till en glamorös plats, men det är också början till en maktkamp med GMBH:s väletablerade hallickar.