Magic City
Feeding Frenzy
Ike tvingas hantera Mike Strauss plötsliga försvinnande. Myndigheterna tar hjälp av Danny för att komma åt den organiserade brottsligheten. Stevie bestämmer sig för att fortsätta träffa Lily, trots att han nu vet att hon är Bens hustru.
Bilder på Stevie and Lily dyker upp, samtidigt som Ike försöker rädda Judi Silver från Ben. Vera kommer på nya metoder för att bli gravid. Bandet mellan Danny och Mercedes stärks än mer.
Ike och Ben satsar stora pengar på en boxningsmatch. Jackie Kennedy gör Vera besviken, medan Danny kommer över utpressningsbilder som är avsedda för Stevie. Klein gör en upptäckt som kan komma att förändra Ikes liv.