Magic City The Harder They Fall
S1, A6: Ike och Ben satsar stora pengar på en boxningsmatch. Jackie Kennedy gör Vera besviken, medan Danny kommer över utpressningsbilder som är avsedda för Stevie. Klein gör en upptäckt som kan komma att förändra Ikes liv.