LUDEN – KÖNIGE DER REEPERBAHN Rambazamba
S1, A4: Manu och Jutta träffas, men Jutta vill inte ta sitt ansvar. Klaus är på kulmen av sina framgångar och får en mäktig fiende. Han får problem med Frida Schulz.