Veep Andrew
S2, A6: Efter en allergisk reaktion sätter käppar i hjulet för budgetförhandlingen med Mary King börjar Selina istället engagera sig i Catherines födelsedagskalas. Amy och Gary är ängsliga för hur Selina kommer att hantera synen av sin ex-man på festen.