Boston Legal Ankor och bröllop
S3, A23: Denise och Brads bröllop går utför när prästen arresteras och Denises värkar sätter igång. Jerry försvarar en kvinna som blivit vräkt ur sin lägenhet för att hon hade en anka som husdjur.