Rättsdrama som utspelar sig i Boston.
Alan Shore tilldelas ett fall där en mamma vill stämma musikalen Annie för att hennes dotter nekas huvudrollen. Samtidigt tillfrågas Brad Chase om att flytta tillbaka till Bostonkontoret.