The Sopranos Another Toothpick
S3, A5: Bobby "Bacala" Baccilieri Sr. får överge pensionen för att handskas med det unga brushuvudet Mustang Sally. Adriana lämnar Nuovo Vesuvio och Artie Bucco får ta itu med sina känslor för henne och frun Charmaine.