Rosewood Aortic Atresia and Art Installations
S1, A10: Rosewood och Villa dyker in på Miamis konstscen för att fånga en seriemördare som är på väg att skapa ett mästerverk. När TMI:s ex-fästman, Heath Casablanca, ansluter sig till jakten hotar han att sabotera Pippy och TMI:s relation. Heath gör det även svårt för Hornstock, som kan ta över hans roll som polischef om han kan fånga mördaren.