Rosewood
Morris Chestnus spelar Dr. Beaumont Rosewood, Miamis främsta privata obducent. Han slår sig samman med den tuffa detektiven Annalisa Villa för att upptäcka ledtrådar ingen annan ser och för att hjälpa Miamipolisen att lösa stadens mest krävande fall.
Rosewood och Villa gör det till sin uppgift att söka rättvisa för ett mordoffer; en före detta fånge. Samtidigt brottas Villa med drömmar hon haft och Rosewood hanterar en oväntad vändning i sitt förhållande med Kat.