S1, A1: Morris Chestnus spelar Dr. Beaumont Rosewood, Miamis främsta privata obducent. Han slår sig samman med den tuffa detektiven Annalisa Villa för att upptäcka ledtrådar ingen annan ser och för att hjälpa Miamipolisen att lösa stadens mest krävande fall.