Next Gen NYC Apology Not Included
S1, A4: Charlies ursäkt slår fel när han antyder att han är intresserad av en i gruppen. Brooks får kritik av sin pappa. Ava och Ariana hamnar i bråk på Chloes födelsedagsfest.