Next Gen NYC
Brooks tappar tålamodet när han stylar Meredith för ett lyxigt event, samtidigt som Ava orsakar kaos med sin ankomst. Charlie smiter från notan på en bar, och Georgia tar en dramatisk konfrontation med honom.