Shahs of Sunset
Följ en grupp iransk-amerikanska trettioplussare i Los Angeles som försöker handskas med ett aktivt socialt liv och karriärer samtidigt som de har krav från sina föräldrar och dess traditioner.
Sammy sätts på plats när Mohamed kommer tillbaka från sin semester och utvärderar arbetet på sitt exklusiva hus. Asa spelar upp sin musik för en välkänd producent och känner av pressen.