The Valley
Brittany öppnar upp sig för Jax angående bristen på intimitet mellan dem. Med hjälp av Danny och Brittany planerar Luke en speciell dejt för Kristen. Zack försöker se till att Kristen, Jesse och Michelle försonas.
Jax försöker få Jasmine att ta reda på om ryktena gällande Michelle är sanna. Kristen börjar oroa sig efter ett negativt graviditetstest och undrar om hon nånsin kommer få barn. Brittany ser barens framsteg för första gången.