Next Gen NYC Boardwalk of Shame
S1, A6: Ariana får besök av sin mamma, Kim. Men glädjen överskuggas av att Hudson pressar henne att sätta gränser. Brooks födelsedagsfest på Jersey Shore förvandlas till kaos när Georgia och Charlies bråk drabbar hela gänget.