Apple
S1, A8: Under ett rån i matbutiken där dr Shaun Murphy handlar, sätter hans kommunikationsbegränsningar liv på spel. Samtidigt, efter Shauns traumatiska dag, oroar sig dr Aaron Glassman för att han inte gör tillräckligt för att hjälpa Shaun.