Nashville Är den bästa tiden förbi
S3, A21: Juliette är tillbaka på topp efter sitt uppträdande högt över motorväg 65 medan Deacons cancerdiagnos offentliggörs och han och Rayna kämpar med vad framtiden har att erbjuda.