Boston Legal Århundradets rättegång
S3, A24: Alan och Denny försvarar två bröder som anklagas för att ha mördat sin far, men det slutar med att de vänds mot varandra i rättssalen. En kvinna övertalar Clarence och Jerry om att stämma ett casino.