Ärkefienden Sleepy Hollow
S1, A8: Jenny kommer tillbaka till Sleepy Hollow för att hjälpa Ichabod, Abbie och Captain Irving att kämpa mot den huvudlöse ryttaren. Men så visar det sig att hans motiv inte är vad de har trott.