Army of One
S3, A13: När AJ ställer till det i skolan igen tvingas föräldrarna överväga att skicka honom till militärskola. Trots att Tony ger order om att Ralph ska ta itu med Jackie Jr. tar han Ralphs sida i en pengakonflikt med Paulie.