The Americans Arpanet
S2, A7: Philips agent Charles Duluth hjälper honom att få tillgång till en föregångare till internet så att KGB kan bugga amerikansk regeringskommunikation. Nina står inför hotet om en potentiell FBI-polygrafundersökning, vilket för henne närmare KGB-kollegan Oleg.