Code Black As Night Comes and I'm Breathing
S3, A12: Willis vårdar Rox. Leanne och Maxs far söker efter Ariel. Noa berättar för Mario att hon vill ta ett jobb i Philadelphia. Campbell erbjuder Mario ett jobb.