Code Black
Dr Leanne Rorish sätter sina fyra nya AT-läkare i arbete omedelbart under deras första dag på Angels Memorial Hospital, det mest hektiska sjukhuset i landet.
We Plug Holes
Efter att Christa räddar livet på en kvinna vädjar hon till Neal att utföra en operation som ska säkra patientens reproduktionsförmåga.
Mitt i kaoset efter att ha arbetat 36 timmar i streck i Code Black måste läkarna ta itu med Margaret O'Brien, den upprörda mamman till två söner som varit med om en förödande bilolycka.
En ny behandlande läkare, Cole Guthrie, får jobb på Angels Memorial via sin far och hamnar i konflikt med Leanne angående deras kontrasterande behandlingsmetoder.
Leanne måste fatta det svåra beslutet om huruvida hon ska rädda Tom Moreno, polismannen som hjälpte henne under hennes familjs olycka.