Doctors with Borders
S1, A5: Neal hamnar i konflikt med sin far, som är hjärnkirurg, om hur de bör behandla hans allvarligt sjuka mor, Asra Hudson, vars mystiska symtom tvingar Angels Memorial att hålla Trauma One i karantän.