Code Black Pre-Existing Conditions
S1, A3: Mitt i kaoset efter att ha arbetat 36 timmar i streck i Code Black måste läkarna ta itu med Margaret O'Brien, den upprörda mamman till två söner som varit med om en förödande bilolycka.