Five Days at Memorial
Baserat på verkliga händelser från orkanen Katrina. När flodvattnen steg, elförsörjningen slogs ut och hettan ökade, tvingades utmattade vårdgivare på ett sjukhus i New Orleans att fatta djupgående, hjärtskärande beslut.