Ashes to Ashes, Dust to Dust
S1 A5: Johnnys identitet har avslöjats. Nicole måste hitta sin syster så de kan fly. Samtidigt försöker Kent och Maud upprätthålla skenet för att inte låta samhället kollapsa - Alla med livet som insats.