Ät mask
S1, A4: Lucas vill bli en våghals, precis som hans pappa brukade vara, men hans vårdslösa stunts gör folk nervösa och de resulterar ofta i brutna ben och skadad egendom. På Halloweenfesten hittar han några maskar vid Biddle House och tar dem med sig hem. Han inser snart att det inte är några vanliga maskar.