Treme At the Foot Of Canal Street
S1, A4: Medan Antoine beger sig till Baton Rouge med sina söner undersöker LaDonna och Toni en förväxling av personer i New Orleans. Sonny ska spela i Texas och lämnar Annie hemma. Albert går på middag hos Darius faster Lula.