Treme
Do You Know What It Means
En stadsdel i New Orleans håller sin första parad sedan orkanen Katrina och återförenar på så sätt många musiker och boende.
Right Place, Wrong Time
Albert hittar liket av sin "Wild Man". Davis byter frihet mot pianolektioner. Antoine når sin absoluta botten, och Annie får en födelsedagsspelning.
Medan Antoine beger sig till Baton Rouge med sina söner undersöker LaDonna och Toni en förväxling av personer i New Orleans. Sonny ska spela i Texas och lämnar Annie hemma. Albert går på middag hos Darius faster Lula.