Shame, Shame, Shame
S1, A5: Albert pressar kommunfullmäktige Singelton att återuppta bostadsprojekt. Davis värvar toppmusiker för att spela in en kampanj-cd. En japansk jazz-fanatiker gör något fint för Antoine, och Janette lagar mat åt kändiskockar.