Relic Hunter Återuppsättningen
S2, A1: Kuba, Afrika 100 e.Kr: Wootes dyrkare förbannar hans idol för att skydda den. 2000: Ross Crawford kommer till Sydney eftersom han tog idolen och förbannelsen har påskyndat hans åldrande.