Relic Hunter
Rökande pistol
Sydney och Nigel letar efter Al Capones diamantbeströdda pistol på uppdrag av en man som hoppas att den ska rentvå hans farfar för ett mord han var inramad för.
Sydney och Nigel åker till Larivee i Kalifornien för att hitta pionjärens björnflagga.
Sydney och Nigel åker till Tyskland för att hitta en förlorad Elvis Presley-gitarr.
Sydney, Nigel och den rivaliserande reliktjägaren Kurt Reiner försöker hitta Jimmy Jonesboros försvunna basebollhandske.