S1, A2: Vi tittar närmare på Virgin Atlantics lansering och Bransons försök att locka till sig mediernas uppmärksamhet, bland annat genom att utmana det transatlantiska hastighetsrekordet i båt samt hans dödsföraktande ballongflygning över Atlanten 1986.