Confronting a Serial Killer Att komma undan med mord
S1, A1: Författaren Jillian Lauren möter seriemördaren Sam Little medan hon gör research för en ny kriminalroman, och inser att hans flera decennier långa mordhistoria kan länkas till orättvisor i systemet.