S3, A10: Liam hamnar på oväntade platser. Helena har sorg, medan Jasper gör ett sista försök att vinna Eleanors hjärta. Familjen hamnar i världens blickfång då historiska förändringar ser till att ingenting någonsin kommer att bli sig likt bakom palatsets portar.