The Royals
The Royals, med Elizabeth Hurley som drottningen, följer livet för en fiktiv brittisk kunglig familj som lever i en värld av överflöd och kungliga traditioner - en värld som också kommer med en prislapp av plikt, ett utstakat liv och intensiv offentlig granskning.
Stå still, vem är ni?
I seriepremiären brottas prins Liam och prinsessan Eleanor med sina nya roller efter deras äldre brors, tronarvingens, plötsliga bortgång, drottning Helena arbetar för att upprätthålla familjens anseende och kung Simon ifrågasätter monarkins framtid.
Vårens barn
På det årliga garden partyt återförenas prins Liam med sitt ex Gemma. Drottningen och Cyrus arbetar för att motverka kung Simons intentioner.
Sanningen om prins Liams, prinsessan Eleanors och drottning Helenas kärleksaffärer kommer fram på drottningens årliga maskeradboll.
Under en resa till Monaco blomstrar prins Liams och Ophelias förhållande och prinsessan Eleanor visar en annan sida, men resan störs av skandaler och offentlig uppmärksamhet.
Kungen fattar ett beslut som påverkar resten av familjen medan Ophelia kämpar med PR-konsekvenserna av Monaco.
Hemligheter avslöjas när prins Liam och prinsessan Eleanor undersöker prins Roberts död och attacken mot tronen.