S1, A1: Kendall, James, Logan och Carlos är ett gäng hockey-spelande kompisar från Minnesota. Deras liv tar en plötslig vändning när en stor skivproducent upptäcker dem och de flyttar till Los Angeles så att han kan göra dem till ett populärt pojkband.