The Terminal List: Dark Wolf Audition
S1, A2: Al-Jabouris allierade slår tillbaka mot Ben Edwards och Raife Hastings för deras oreglerade räddningsuppdrag, men ett välbehövligt jobberbjudande från en gammal spionmästare kan lösa alla Bens problem.