The Terminal List: Dark Wolf
Flera år innan händelserna i The Terminal List, hamnar Navy SEAL:s Ben Edwards (Taylor Kitsch) och Raife Hastings (Tom Hopper) mitt i en internationell spionagekonspiration medan de arbetar för CIA. Men med "hemliga operationer" klarar sig ingen oskadd. Det är inte bara liv som går förlorade. Ibland är det ens själ.