Citadel
För åtta år sedan förstördes Citadel, en oberoende global spionbyrå, av ett nytt syndikat, Manticore. Med sina minnen utplånade undkom elitagenterna Mason Kane (Richard Madden) och Nadia Singh (Priyanka Chopra Jonas) knappt med sina liv. Åtta år senare ber Masons tidigare kollega, Bernard Orlick (Stanley Tucci), om hans hjälp för att hindra Manticore från att upprätta en ny världsordning.
I den episka säsongavslutningen, riskerar Kyle, Nadia och Carter allt för att rädda en av sina egna som hålls som gisslan av Manticore, och förhindra Manticores planer på att skaffa kärnvapen. Medan våra hjältar kämpar mot kärnvapenhotet kommer identiteten på mullvaden inom Citadel att avslöjas, liksom den fruktansvärda sanningen att allt de vet är en lögn.