Secret Invasion
Nick Fury upptäcker att jorden invaderats av en grupp formförändrande Skrulls. Fury går samman med sina allierade och tillsammans tävlar de mot klockan för att förhindra en förestående Skrull-invasion och rädda mänskligheten.