S6, A11: Cary anställer en fängelsekonsult som ska förbereda honom på fängelsestraff, medan medarbetarna på Florrick/Agos/Lockhart gör allt för att hjälpa honom. Chris Elliott och Domenick Lombardozzi gästspelar.