S1, A1: Bland Gangnams neonskyltar springer en callgirl ut på vägen för att fly från sina förföljare. Inspektören Kang Dongwoo, fixaren Yoon Gilho och åklagaren Min Seojin börjar alla att undersöka ytterligare ett försvinnande i Gangnam.