Gangnam B-Side
En rad fall med försvunna personer har vänt upp och ner på Seoul. Jaehee, som är callgirl på en klubb i Gangnam, försvinner. Inspektör Kang Dongwoo återvänder för att lösa fallet, åklagare Min Seojin vill stiga i graderna, och Gangnams hallick, Yoon Gilho, blir huvudmisstänkt. De tre undersöker det stora nätet av kopplingar bakom försvinnandet.