S1, A2: En specialutredningsenhet upprättas när callgirlen Junghwa hittas död vid Gangnam station. Dongwoo återvänder till Gangnam och börjar jobba med sin tidigare kollega Kim Jangho för att utreda fallet. Gilho träffar den misstänkta i Junghwas fall, K-pop-stjärnan Noh Joonseo från den finare delen av Gangnam, och går i en fälla.