Gold Land
Betting
Tulltjänstemannen Heeju går med på att hjälpa sin pojkvän, piloten Dokyung, med en skum affär.
Woogy ger Heeju ett oemotståndligt erbjudande. Direktör Park trappar upp jakten på guldtackorna. Följande innehåller skildringar av våld i hemmet. Tittare varnas.
Sunok tar på sig skulden för Heejus brott. I gengäld förbereder Heeju en slutlig överraskning.
Heeju slår sig ihop med Woogy, men litar inte på honom. När de andra kommer allt närmare står Heeju ensam.